Home

Despre noi

Produse

E-commerce

Parteneri

Contact

English

 

 

HiPath 3800 – Sistem profesional de comunicatii telefonice pentru afaceri

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Descriere

         Acest document este o descriere a echipamentului de centrala telefonica HiPath 3000 V5.0 si a interfetelor acestuia. Veti gasi informatii detaliate cu privire la sistemele de centrale telefonice si functionarea acestora.

1.1                       Privire de ansamblu asupra centralei telefonice

1.1.1                 Imagini ale centralei telefonice

 

 

HiPath 3800

·        Pana la 250 canale
(ISDN, MSI, IP)

·        Pana la  384 de extensii digitale

·        Pana la  500 Puncte de lucru in mod IP

·        Suport pentru HiPath Cordless cu 64 statii de baza si 250 unitati mobile HiPath 3700/3750 ca platforma hardware pentru HiPath 3000 v5.0 pentru clientii existenti.

 

1.1.2                 Evidentieri  ale noutatilor in noua versiune a centralei telefonice

Sistemul de centrala telefonica HiPath 3000 IP este o excelenta alegere pentru societatile de marime mica – medie cu un numar de utilizatori cuprins intre 1 si 1000; oferind comunicatii de voce de inalta calitate si un management al functiilor foarte facil.ls.

·        HiPath ComScendo este software-ul de comunicatie utilizat de sistemele de comunicatie in mod real -time posedand si o suita enterprise de facilitati usor de utilizat si.

·        HiPath 3800 este o noua si puternica arhitectura hardware cu performante imbunatatite. Noua platforma hardware este destinata sa inlocuiasca modelele HiPath 3700 si HiPath 3750.Pentru clientii existenti, HiPath 3000 V5.0 deasemeni functioneaza pe platformele hardware HiPath 3700 / HiPath 3750.

·        Echipamentele din gama HiPath 3000, HiPath 4000 si  HiPath 5000 ofera posibilitatea de conectarea in retea via IP si conexiuni TDM via CorNet IP (facilitatea ComScendo 'Interworking' ) si protocolul  CorNet NQ . HiPath 3000 as Survivable Media Gateways in HiPath 4000 Small Remote Site Scenarios.

·        "Virtual Private Networks" (VPN) se configureaza usor si rapid utilizand conexiunea la Internet  oferind posibilitatea de conectare cu puncte de lucru distante, etc.

·        Suport pentru noua familie optiPoint 420 cu taste auto etichetabile.

·        Noi mesaje : caller to: called party catre  call transfer sau grupuri.

·        Modul de voice mail integrat pentru HiPath 33x0/35x0
2 canale de voce, 24 casute de mail dintre care un numar de maximum 4 sunt AutoAttendants, cu posibilitatea  de a efectua pana la 2 ore de inregistrare.

·        HiPath Xpressions  - o gama compacta de facilitati extinse prin utilizarea ca dispozitiv de anuntare.

·        Noi facilitati pentru comunicarea IP: Mobilitate , Desk Sharing si H.235 Security.

·        Startup simplificat, configuratie si mentenanţă.

·        Un concept nou si flexibil de licentiere.

1.1.1                 Optiuni de conectare pentru aplicatii.

Ca o optiune, sistemele de centrale telefonice HiPath 3000 pot fi echipate cu o larga varietate de aplicatii special destinate cerintele SME:

HiPath Cordless   este o solutie integrata pentru telefonele cordless conectate ciu sisteme DECT satandard. Angajatii dumneavoastra pot fi contactati oricand si oriunde in interiorul companiei; nici un apel telephonic  nu este pierdut, iar cererilor li se poate raspunde rapid. Astfel satisfactia  partenerilor dumneavoastra de afacere creste si se reduc costurile cu telefonele de raspuns Sistemele Cordless asigura o mobilitate maxima multumita unei conexiuni radio de cea mai buna calitate asigurata de statiile de lucru distribuite.

HiPath Xpressions Compact este un sistem integrat de memorare vocala, pentru redare si distribuire a mesajelor vocale in casuta de voicemail a destinatarului cu un anunt individual atasat. Mesajele inregistrate pot fi accesate din orice locatie, iar existenta unui mesaj nou inregistrat poate fi semnalata via outcall.
Ca o completarea a functiilor de voicemail, HiPath Xpressions Compact poate fi utilizat ca dispozitiv de muzica in asteptare sau dispozitiv de anuntare.

HiPath Xpressions este o solutie complexa si unificata de mesagerie. Centrul de comunicatie  suporta utilizatori in rutina de schimb de informatii de tip voce, fax , e-mail sau SMS. Aceasta inseamna ca este posibil sa se asigure solutii de comunicatie special dezvoltate pentru a se potrivi tuturor cerintelor incepand cu cele entry level si incheind cu solutii cecomunicatie folosind suportul IP.

HiPath ProCenter Compact este un packet software professional, o solutie de tip call center pentru un numar de pana ala 32 de agenti. Aceasta solutie softwarea va poate facilita imbunatatirea serviciului ” customer care services” In plus fata de alte distributii software de acest gen,  HiPath ProCenter Compact dispune de de o statie “supervisor” cu raportare in mod real time precum si functii de statistica, cuprinzatoare.

HiPath ProCenter Office, Agile, Entry, Standard si Advanced reprezinta solutii suplimentare pentru realizarea unui contact center complex. Acestea fac posibila utilizarea cat mai buna a resurselor in interactiunea cu clientii pe toate canalele de comunicare.

HiPath Hotel reprezinta o solutie inteligenta ce faciliteaza functionarea unei platforme de comunicatii pentru partea de front office in cadrul hotelurilor. Aceasta reduce volumul de munca al angajatilor si creste confortul oaspetilor. 

optiPoint and optiClient Attendant reprezinta solutii flexibile pentru call center, telefonul optiPoint 500 avand un panou cu led-uri nou ce indica precis starea tuturor convorbirilor. Daca unul din interioare este ocupat sau unul din membrii personalului nu este disponibil convorbirea poate fi redirectionata catre un operator.Cu ajutorul pachetului software optiClient este simulata pe calculator o consola operatoare cu ajutorul careia toate functiile pot fi accesate folosind tastatura calculatorului si mouse-ul.  

HiPath Common Application Platform (CAP) si TAPI 120/170 fac posibila conectarea unui PC la sistemul de telefonie. Acest lucru permite integrarea aplicatiilor compatibile TAPI prin intermediul CTI (telefonie bazata pe calculator). Traficul pe liniile telefonice poate fi controlat prin intermediul inregistrarii convorbirilor, identificarii acestora si introducerea in lista de apeluri. Baza de date permite un raspuns competent la cererile clientilor.     

HiPath SimplyPhone pentru Outlook / Notes  este o aplicatie pentru zona CTI. Este destinata  in particular statiilor de lucru ce utilizeaza Microsoft Outlook sau Lotus Notes ca solutie universala de comunicatii si organizare. SimplyPhone pentru Outlook / Notes este de asemenea implementata in sistemul  HiPath Xpressions pentru a furniza utilizatorilor Outlook / Notes functionalitati CTI.

HiPath ComAssistant este o aplicatie tip web browser oferind atat functionalitati CTI cat si un control al regulilor si al  prezentei. Ofera suport utilizatorilor impresionand prin echilibrul intre conectivitatea permanenta si lucrul neintrerupt pentru indeplinirea sarcinilor importante. Utilizatorii mobili folosesc aplicatia in mod flexibil prin accesarea acesteia prin intermediul browser-ului sau prin telefon folosind recunoasterea vocii. Software-ul Fritz!32 ce cuprinde aplicatiile FritzFax! si FritzData! Poate fi comercializat impreuna cu o solutie de conectare prin intermediul unei retele IP intre sisteme HiPath 3000. 

HiPath Accounting Management / Teledata Office se utilizeaza pentru calculul costurilor tuturor sistemelor de comunicatii ( telefon, fax , internet) si face posibila de asemenea evaluarea costurilor in functie de interiorul utilizat, linia externa sau departament. Informatiile necesare in evaluare pot fi transferate direct pe serverul central prin intermediul unei interfete LAN.

HiPath Fault Management  ofera personalului de intretinere posibilitatea monitorizarii starii sistemului de comuncatii, urmarirea tuturor posibilitatilor de aparitie a erorilor si oferirea imediata de suport.  

 

 2. Descriere a configuratiei centralei telefonice

 

 

 

 


 


 

 


HiPath 3800

Configuratia de baza

0 / 0 / 0

Sloturi disponibile pentru extensii

Cabinet de baza = 9
Cabinet de extensie = 13

Maximum 1 cabinet de extensie

Interfete

T/R; UP0/E; CMI (cordless); S0; S2M ;E&M

Voice mail integrat

optional HiPath Xpressions Compact

Sloturi pentru carduri optionale

Nerelevant

Carduri optionale

Relay (REALS)

Modul ceas CMS pentru retele de date

2 interfete V.24  CBSAP control board

Modul de interfata LAN 

HG 1500 V3.0 sau LIMS, optional

Optional music on hold (MOH)

via modul MPPI

Modem  pentru remote administration

IMODN

Sursa de alimentare

PSU

UPS

 

Nu

Da, (LUNA2)

Baterii pentru  UPS

48V/7 Ah

(UPS extern pentru instalare in rack)

Cerinte de spatiu la montarea in rack de 19”

11 U

 

3.  Centrala telefonica HiPath 3800

HiPath 3800 este o noua platforma hardware ce inlocuieste modelele HiPath 3700 si HiPath 3750

Noua platforma hardware HiPath 3800 va fi suportata pe HiPath 3000 V5.0. Ofera un spectru larg de functii ca si V5.0 cu toate facilitatile si telefonele specifice.     

HiPath 3800 poate fi complet integrat in retele de HiPath 3000 V5.0/HiPath 5000 V5.0 si impreuna cu modelele HP33x0/35x0/37x0 pot functiona la capacitate maxima.

Sistemul este disponibil in urmatoarele configuratii:

·        Un singur cabinet de sistem (basic cabinet BC)

·        Doua cabinete de sistem (BC + expansion cabinet EC)

HiPath 3800 in sistem de  19-inch

HiPath 3800 in sistem de doua cabinete (standalone)

 

 

               Exista noua sloturi in cabinetul de bază (BC) şi 13 sloturi pentru periferice in cabinetul de expansiune (EC). In cutia de baza CBSAP-ul are un slot fixat.

            Sistemul se poate instala ca sistem standalone sau in rack de 19”

      Designul modular al sursei de alimentare inseamna ca PSU poate fi configurat deasemeni pentru fiecare cabinet cu o redundanta de n+1. Specificatiile pentru configuratii posibile se dau in tabelul de mai jos:

 

Sistem

Numarul surselor de alimentare  LUNA2

1

2

3

4

Cabinet de bază

Pana la 4carduri periferice

Pana la 5 carduri periferice sau ca unitate de redundanta pentru pana la 4 carduri

In mod UPS sau ca unitate redundanta pentru mai mult de 5 carduri

imposibil

Cabinet de expansiune

Pana la 5 carduri periferice

Intre 6 si 10 carduri periferice sau ca unitate redundanta pentru pana la 5 carduri

Pana la 11 carduri periferice sau ca unitate redundanta penru pana la 10 carduri periferice

In mod UPS sau ca unitate dedundanta pentru pana la 11 carduri periferice

Daca unul dintre cabinete contine un modul SLCN sau STMI2 va fi necesar sa se instaleze un modul aditional LUNA2 chiar inainte ca valoarea de prag sa se fi atins.

Card

Descriere

CBSAP

Card de control, poate fi instalat cu HP37x0 carduri optionale IMODN, MPPI, CMS si cu LIMS (aceleasi functii ca si LIM)

LUNA2

Unitate de alimentare

DIUN2

S2m, 2x30 canale, optional cu  AMOM (adaptor pentru conectarea la fibra optica )

DIU2U

T1 (doar USA), 2x24 canale

IVMN8/IVMNL

Xpressions Compact , 8/24 canale

REALS

Functie Relay si ALUM

SLMA

T/R, 24 canale

SLMA8

T/R, 8 canale

SLCN

HiPath Cordless, 16 canale

SLMO2

UP0/E, 24 canale

SLMO8

UP0/E, 8 canale

STMD3

So, 8 porturi, 16 canale

STMI2

HG 1500 V3.0, 32 canale,

TMDID

Cartela de trunchiuri analogice (USA), 8 canale

TMEW2

E&M, 4 canale

TMC16

Cartela de trunchiuri analogice (USA), 16 canale

TM2LP

MSI cartela de trunchiuri, 8 canale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Control/carduri periferice

Urmatoarele carduri periferice de control se pot implementa in sistemul HiPath 3800:

Note:

 

Conectarea perifericelor la centrala telefonica Siemens Hipath

Exista o varietate de optiuni pentru conectarea perifericelor pe sistemul HiPath 3800.Optiunile de conectare a acestor periferice se vor hotara de comun acord cu clientul in baza unui contract.  O descriere destaliata a optiunilor de conectarea se poate gasi in documentatia de service pentru HiPath 3000.

Centralele telefonice Siemens HiPath 33x0 si  HiPath 35x0

Modelele HiPath 3350 si HiPath 3550 sunt disponibile ca sisteme wall-mount (montare pe perete) Deasemenea sistemele  HiPath 3000 pot fi integrate in retele de date. Ca parte a acestei integrari in retea cel mai des sistemul se monteaza cel mai adesea in rackuri de 19” Sistemele HiPath 3300 si  HiPath 3500 modele de 19-inch au fost dezvoltate pentru a implini aceasta nevoie de integrare.

Modelelel  HiPath 3300 si HiPath 3500 de 19-inch au la baza modelele HiPath 3350 si HiPath 3550 versiunea cu montare pe perete. Pentru fiecare unitate periferica sunt disponibile porturi RJ45. Diferentele structurale sunt dictate de configuratie. Spectrul de facilitate disponibile este acelasi.

Conectarea directa a statiilor de baza BS3/1, BS3/S si BS4 la porturile UP0/E pe placa de baza inseamna  ca facilitatile solutiei integrate HiPath Cordless Office  sunt disponibile la ambele versiuni ale produsului.

Versiunea cu montare in rack de 19” este livrata exclusiv cu unitate UPS.

Componente hardware aditionale pentru centralele telefonice  HiPath 33x0/35x0/37x0/3800

 

Client pentru workpoint, dispozitive ad-on, adaptoare

SYSTEM

HiPath 3800

HiPath 3750

HiPath 3700

HiPath 3550

HiPath 3500

HiPath 3350

HiPath 3300

Telefoane optiPoint 500

Numar pe sistem

384

250/384

72

48

24

24

Total pe cabinet

192

144 (120)

 

 

 

 

Adaptoare acustice optiPoint

Numar total pe sistem

Nelimitat

 Adaptoare analogice optiPoint

Numar total pe sistem

116

116

24

24

8

8

optiPoint adaptor de inregistrare

Numar total pe sistem

Nelimitat

optiPoint adaptor ISDN

Total telefoane S0 pe adaptor

2

2

2

2

2

2

Numar total pe sistem

116

116

48

48

8

8

optiPoint adaptor de telefon:

Numar total pe sistem

116

116

48

48

24

24

Total pe telefoane

1

1

1

1

1

1

Total pe carduri SLMO24

24

24

24

24

-

-

optiPoint key-modul:

Numar total pe sistem

100

100

100

100

30

30

Numar total pe cabinet

50

50

-

-

-

-

Total pe telefon

2

2

2

2

2

2

Total pe card SLMO24

96

96

96

96

-

-

optiPoint BLF:

Numar total pe sistem

12

12

6

6

 

 

Telefoane optiset E

Numar total pe sistem

384

250/384

72

48

24

24

Numar total pe cabinet

192

144 (120)

 

 

 

 

Adaptoare analogice optiset E

Numar total pe sistem

116

116

24

24

8

8

Adaptor de control optiset E

Numar total pe sistem

Nelimitat

Adaptor pentru date optiset E

Numar total pe sistem

50

50

48

48

16

16

Adaptor voce optiset E

Numar total pe sistem

Nelimitat

Modul securitate optiset E

Numar total pe sistem

Nelimitat

Adaptor optiset E ISDN

Total telefoane S0 tpe adaptor

2

2

2

2

2

2

Numar total pe sistem

116

116

48

48

8

8

Adaptor de telefon optiset E

Numar total pe sistem

116

116

48

48

24

24

Total pe telefon

1

1

1

1

1

1

Total pe card SLMO24

24

24

24

24

-

-

optiset E key modules

Numar total pe sistem

100

100

100

100

30

30

optiset E BLF:

Numar total pe sistem

12

12

6

6

 

 

Numar total pe sistem

Numar total pe sistem

4

4

4

4

4

4

V.24 interfaces

2

2

2

1

2

1

Musica in asteptare(MOH)

Numar de conexiuni pe card SLA

1

1

1

1

1

1

 

FACILITATILE SISTEMULUI

 

Sistemul de centrala telefonica HiPath 3000 ofera o gama larga de facilitate.

 

Facilitati Principale

 

Lista de apeluri. Apelurile interne si externe carora nu li s-a raspuns sunt inregistrate de catre telefonul de sistem cu display prin numar, in cazul apelurilor externe si prin numele apelantului in cazul apelurilor interne.

 

Nu deranja (Do not Disturb)/”apel silentios”. Utilizatorii pot bloca apelurile care sosesc. Apelantul aude semnal de ocupat cand functia “nu deranja” este activata. Utilizatorii autorizati (de exemplu, operatoarea) pot sa ignore aceasta facilitate. Semnalizarea acustica a apelurilor care sosesc poate fi dezactivata pe telefoanele de sistem, fiind indicate doar pe display (nu este disponibil pe Optiset E/ OptiPoint entry).

 

Call pickup. Apelurilor li se poate raspunde fie de pe telefonul utilizatorului in grup de pickup, fie selectiv pentru anumiti colegi.

 

Intruziune. Utilizatorii autorizati pot interveni in convorbirile altor utilizatori.

 

Clase de servicii

Diferite autorizatii de acces pot fi definite pentru fiecare utilizator, facandu-se difernte intre:

– acces fara restrictii

– acces exterior

– restrictionare totala

 

Difuzare apel de intercomunicare pentru telefoanele de system sau pentru difuzoare externe (de exemplu, intr-o sala de asteptare)

 

Contorizarea costurilor apelurilor pentru fiecare terminal sau pentru pentru fiecare trunchi. Pentru liniile fara apel taxabil se afiseaza durata convorbirii.

 

Apel de grup pentru un total de 150 grupuri cu maximum 20 de utilizatori. Statiile individuale pot parasi temporar grupul

 

Taste de linie(MULAP)

Urmatoarele setari sunt posibile cu ajutorul tastelor de linie:

– lucru in echipa,

– functii director/secretara,

– Unitate mobila (gigaset) in parallel cu un sistem telefonic pe un singur numar (doar in combinatie cu HiPath Cordless

Office).

 

Agenda telefonica interna. Toate interioarele sunt salvate impreuna cu numele asociat in agenda interna a sistemului. Ele pot fi cautate si formate cu ajutorul display-ului la telefoanele de sistem.

 

Formare rapida individuala/de sistem.

Pentru toate serviciile se pot memora pana la 10 numere pe fiecare telefon individual si pana la 1000 de numere centralizat, pe sistem.

 

Permutarea intre doua convorbiri in curs.

 

Mesaje text. Se pot trimite mesaje predefinite sau mesaje personale scurte (doar la Optiset E Memory) cu ajutorul display-ului

Mesaje interne la unitatile mobile.

 

Daca se folosesc telefoane cordless specifice HiPath, se pot trimite mesaje scrise intern, pe unitatile mobile.

Mesaje de instiintare.pot fi lasate doar pe telefonul propriu (ex: Ma intorc la...)

 

Cod de proiect. Costurile de apel pot fi atribuite unei proceduri specifice sau unui proiect (max. 11 cifre). Acest lucru se poate face si in timpul convorbirii .

 

Ascunderea numarului de telefon. La conexiunile ISDN, se poate ascunde numarul apelantului pe terminalul interlocutorului, chiar si temporar

 

Semnalizarea distincta a apelurilor pentru apeluri interne, externe, reapleuri sau revenire apeluri.

 

Sonerie multipla. Un apel poate fi semnalizat simultan la mai multe telefoane.

 

Redial automat (extins) pentru ultimele trei numere formate.

 

 

Facilitati standard

 

• Pozitie de interceptie/consola operator

• Ton pentru apel in asteptare

• Forward apeluri de la interior

• Limbi pentru display pot fi specificate individual

• Conferinta in 5 participanti (interna/externa)

• Securizarea liniei (automat)

• Muzica in asteptare

• Sursa externa de muzica (optional)

• Serviciu de noapte/Serviciu de zi

• Parcare

• Consultare

• Revenire apel pentru ocupat si apel fara raspuns

• Redirijare apel

• Grup hunting (liniar/ciclic)

• Blocare telefon (cod individual de blocare)

• Agenda telefonica centrala

• Transferul unui apel (intern/extern)

• Reapel

 

TELEFOANE DIGITALE OPTIPOINT

 

 

ENTRY

 

•ascultare liberă

• 8 taste funcţionale cu LED

• 2 taste de configurare (+/-)

• posibilitatea montării pe perete

 

ECONOMY

•afişaj cu 2 rβnduri x 24 caracter

• ascultare liberă

• 12 taste funcţionale cu LED

• 3 taste de dialog (meniu)

• 2 taste de configurare (+/-)

• Posibilitatea montării pe perete

 

 

BASIC

•afişaj cu 2 rβnduri x 24 caracter

• ascultare liberă

• interfaţă USB 1.1

• 1 slot pentru adaptor

• 12 taste funcţionale cu LED

• 3 taste de dialog (meniu)

• 2 taste de configurare (+/-)

• Posibilitatea montării pe perete

 

 

STANDARD

 

• afişaj cu 2 rβnduri x 24 caracter

• ascultare si vorbire liberă

• interfaţă USB 1.1

• 2 slot pentru adaptor

• 12 taste funcţionale cu LED

• 3 taste de dialog (meniu)

• 2 taste de configurare (+/-)

• Posibilitatea montării pe perete

ADVANCED

 

• afişaj cu 2 rβnduri x 24 caractere

• ascultare si vorbire liberă

• interfaţă USB 1.1

• 2 slot pentru adaptor

• 19 taste funcţionale cu LED

• 3 taste de dialog (meniu)

• 2 taste de configurare (+/-)

• Posibilitatea montării pe perete

 

[Hipath 1120] [Hipath 1130] [Hipath 1150] [Hipath 1190]

 

[Prima pagina] [Despre noi] [Produse] [E-commerce] [Download] [Contact] [Parteneri] [Locuri de munca] [Joc] [Newsletter]    

 

[Centrale telefonice de mica si medie capacitate] [Centrala telefonica VoIP - IP-PBX] [Sisteme complexe] [Retele de centrale telefonice] [Console operator] [Aplicatii][Sisteme PCM si HDSL] [Instalatii de secretariat] [Terminale analogice] [Terminale digitale] [Casti operator telefonie][Terminale si abonamente GSM - Dialog] [Elemente de retea] [Elemente de cablare structurata] [Aplicatii] [Echipamente si aplicatii ISDN] 


Office : office@beia.ro Webmaster : webmaster@beia.ro
© Toate drepturile rezervate - 2000-2005